Materiell lycka!

Hej Hej
Att få Elsa och Harry är ju såklart den största lyckan som hänt mig, det är det ju lixsom inte så konstig och inget annat kan ju jämföra sig med det.
Men ibland kan man ju faktiskt oxå bli lite smålycklig av saker och ting. Som att jag ÄNTLIGEN är ägare av lite nya fina bestick.
En gammal klassiker från Gense, FOCUS. Me like them a lot och lite lyckligare blev jag allt. Har än så länge bara 8 av varje så det får bli att önska sig i present, dom är ju inte helt gratis direkt.
Nu ska jag hoppa i säng, övriga familjen sover sen någon timme eller två tillbaks. Kidsen sover sen typ 3 veckor -hela nätterna igenom. Dom vaknar någon gång mellan 07-09- Nu är framför allt Elsa lite förkyld och har sovit sämre och oroligare de sista två nätterna så vi får se hur det blir idag/inatt.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Fy tusan vilken lyx att äta med dessa! :)

2012-01-27 @ 00:15:55
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Åh lyllo dig. Riktigt snygga är de, hoppas de är lika sköna att hålla med:)

2012-01-29 @ 19:54:21
URL: http://whiterainbow.se
Postat av: Sara Thaison

Så snygga!!

Du det är faktiskt inte okej att dina barn sover hela nätterna. Tycker det är orättvist. Det fick inte jag gora :)



Min dator ar totalt utsliten. Har oxa haft min i sakret 4 ar.

Kram

2012-02-01 @ 08:44:16
URL: http://sara-thaison.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0