Dop nästa helg!

Nästa helg är det dax för barndop. Jag har inte direkt önskat mig nått till dom, men här är lite fina saker som jag gärna skulle ha till mina barn :)
Bestick animal farm, bild lånad från designonline. Dessa har jag önskat mig från mamma :-)
Superfina tavlor från barntavlor.se. Var HELT säker på att jag beställt månadstavlan innan jul men jag måste typ ha varit helt förvirrad.....
Fina böcker av Fia Eliasson (Adlibris)
Jättefina leksaker från Brio, alla är kanonfina tex dessa ovan. (lekmer)
J
URFINA tavlor från Isaform. Det finns BARA fina motiv hos Isa. Elefanten nederst är nog favoriten :-)
Har ni inte varit inne där och kikat så gör det, ni kommer inte ångra er :)
Nu ska göra iordning lite flaskor och sen försöka plugga lite.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefina saker, jag gillar också motiven från barntavlor och just månadstavlan funderar jag på att beställa. Måste bara se hur det blir i cornelias rum först så det passar.

Iså gör också riktigt fina tavlor.

2012-02-23 @ 18:50:01
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0