Helt uppåt väggarna!!

Alltså det finns inga fina vägglampor att ha i barnrum. Jag vill ha en mellan spjälsängarna. Men det är omöjligt. Kollade in följande 3 från IKEA men ingen känns lixsom helt bra. Gillar väl den vita mest men den går lite för långt ut från väggen...
~~~~~~~~~~~
Annars rullar allt på här hemma. Jag tycker det händer saker med kidsen varje dag. Dom lär sig nya saker mest hela tiden. Den här veckan har äntligen även Elsa upptäckt att man kan hålla och ta i saker :-) Brorsan är lite före i det mesta men hon är på gång att komma ifatt!
Harry är dock ohyggligt mer rörlig. Elsa ligger fortfarande kvar där man lägger henne, hon kan möjligtvis hasa litegrann. Men harry han sprattlar runder hej villt och om man lägger han på ena sidan filten hasar han, rullar och sparkar sig bort till andra sidan. Vi är lite oroliga för att han itne har något ryggrad för han kan fanken nästan ligga med bakhuvudet ner mot rumpan!
Här en bild när han försöker äta sin syster...och en annan där han flaxar runt och syrran ligger och vilar :-)
Nä nu dör snart datorn. Dax att nana. Hoppas på en lika bra natt som igår då dom sov mellan 20-07.
Det gillar mamma!!!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Isa

Dom är ju så söta dina änglar!!!! Bra där hoppas dem sömn möstrena håller i sig!!! ;)



Ikea lampan med moln är fin men stor som du säger.. Jag tror du skulle gilla den vägglampan ifrån mio som vi köpte på rean nu gumman. Den är i lackerad plåt å fanna i hel grönt, turkost och vitt tror jag samt svart. Ååå jag har kartongen hos martin så kommer inte i håg namnet, men kosatde 99kr nu på rean. kollade nyss hemsidan men den fanns inte kvar där :( Ska kolla om jag kan ta någon bild nu i helgen. kram

2012-02-24 @ 03:16:50
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Va? Beställde du inte tavlan före jul, buhuuu.



Harry och Elsa är ju bara för söta.



Viktor har den blåa stjärnlampan och Tess fick den gula halvmånen. De funkar bra hemma hos oss. Det ger faktiskt ett okej ljus. Inte för starkt och inte för svagt för att läsa böcker i.



Så vart ska dopet hållas? vilket kyrka?

2012-02-24 @ 03:56:21
URL: http://sara-thaison.blogspot.com
Postat av: Malin

Tips på fina vägglampor. Ferm livring, trälampor som rådjur eller buss. Dyrgripar dock:)kram

2012-02-24 @ 12:46:12
Postat av: Sofia - Lite om inredning

Hoppas du hittar nån lampa du gillar!

Sv: Den svartvita filten jag har i sovrummet är från London! Så kanske lite svår att få tag på tyvärr... :(

Kram!!

2012-02-25 @ 01:19:43
URL: http://liteominredning.com
Postat av: Frida

Åhhh jag dör så söta dom är!! Vad roligt att ha två som kan leka med varandra och alla korten... jag hade fotat ihjäl mig =)

2012-02-25 @ 15:04:51
URL: http://linkansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0