Tiden går....

Hej vänner!
 
Tiden går och min favoritmånad december har startat. Och äntligen en 1:a advent och julskyltning med lite kyla och snö!!! Typiskt då att jag ska få någon magbacill så vi missade julskyltningen. :(
Nåväl, vi överlevde det oxå och jag lyckades stå på benen i 10 minuter och spana in kidsens första pulkfärd :)
 
 
Stakarna är framme och lyser och nu är det bara mys, mys fram till Jul :-)
 
Så här syster...kommer ltie små önskningar från mig till dig :)
 (tja om någon annan känner att dom vill köpa nått av detta till mig så går det oxå bra) :-)
 
Allt från ikea, enkelt billigt och bra :)
 
Bakduk, lampa, brödform och handdukar. Önskar mig helst bakduken :-)
 
~~~~~~~~
 
Kidsen växer och frodas. Dom håller på så smått att försöka lära sig gå så det är full rulle här hemma.
Nu är det verkligen dubbelt upp med två. Så ni som tycker det är jobbigt med en 1-åring ska testa hur det är att ha två :) 
Meeeeeen skulle ju självklart inte kunna tänka mig att va utan en av mina små pluttar. Hur jobbigt det än är så är dom helt fantastiska små fisar och det är så himla kul att se hur dom utvecklas varje vecka som går.
 
Här är Harry i morfars keps på ett av alla våra IKEA besök :)
 
Lillskruttan har varit lite hängig senaste dagarna. Vi har nog haft samma magbacillusk som hälsat på oss.
Men tv (datorn) orkar hon nästan alltid titta på :-)
 
Och så lilla Milo. Vår älskade labbe som man ständigt har lite dåligt samvete för. Han är supersnäll mot barne som börjat sno hans leksaker, dra han i svansen och sliter honom i öronen. Men lilla Milo bara ligger där och låter dom hålla på. Jag säger givetvis till dem men tjaaaaa de lyder inte alltid :-)
Det är tvärr han man skäller på och tappar tålamodet med när man egentligen bara är trött, eller irriterad på barnen (jo jag blir de ibland). Men vi försöker busa med honom så mycket vi hinner. idag har han och jag härjat runt i snön som han älskar.
 
~~~~
 
Nä, nu är det snart dax att hoppa i bingen. Man vet aldrig när barnen vaknar nu för tiden...det varierar mellan 05 och 07, så det är bäst man går och lägger sig hyffsat tidigt :)
 
Kram Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0