Gästrummet saknar en del prylar, men byrån är klar!

Hej Hej!
Tänkte minsann lägga ett inlägg om inredning :)  Eller kanske snarare bristen på inredning i det här fallet.
Vårt gästrum blir typ nog kanske klar någongång. Än så länge så är det en hel del kvar. Mest smått iofs men ändå, det ska ju göras! Gardintyg ska hittas, sys och hängas upp. Någon form av nattduksbord, skortstenen är inte riktigt färdigmålad, macke ska göra en "låda" längst in mot snedtaket som vi även har ute i vardagsrummet.
Sen behövs det någon form av stol tror jag och en lampa. Sen är det mest typ lite dekorering som behövs.
Som ni ser är det rätt tomt ännu :)
BYRÅN som jag började måla för hundra år sen är fakiskt klar nu. Känner mig hyffsat nöjd med den. 
Däremot så är jag kanske inte lika nöjd med min insats :-) Det hela slutade med att jag bad målaren som målade väggar/tak göra klart den, och så här blev resultatet!
Nu ska jag som sagt försöka hitta gardiner, dekoration mm som går lite i någon av alla dessa färger. Kanske blir jag klar innan jul...kanske inte :-)  (Dom flesta som känner mig tippar nog på INTE).
~~~~~~~~~
Nu är det dax för middag. Taccopaj står på menyn!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag röstar på INTE! ;) Lägger till persienner på listan.....PoK

2011-11-27 @ 22:16:35
Postat av: Sara

Byrån blev riktigt snygg! Säger som Ulrika, kan ni inte bara ha persienner istället för gardiner?

Hoppas att allt är bra med er alla 4!



Kram

2011-11-28 @ 09:17:09
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: essays

I liked repair in this apartment. You did it well.

2011-11-28 @ 13:31:47
URL: http://customcollegeessays.com/index.php
Postat av: Frida

Men fin blev den iaf!

2011-11-29 @ 13:46:15
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Snygg den vart byrån :)

2011-11-29 @ 19:17:58
URL: http://whiterainbow.se
Postat av: pysseliten

snyggt som bara den .

2011-11-29 @ 21:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0