Ullared...here I come...kanske....

Imorgon tänkte jag och lilla mamma sticka till Ullared en sväng. Småhandla lite. Blir inte en heldag utan vi sticker vid lunch..brukar vara rätt lagom. MEN nu har Milo gått och blivit sjuk, pratade med veterinären innan ikväll (vi har supertur här i Älmhult som har världens bästa veterinär som även har jour, man kan ringa när som helst!) och han tror att Milo fått Kennelhosta :(
Han är lite bättre idag, men vet ändå inte om samvetet tillåter att jag åker iväg. Vi får se hur han mår imorgon.
Marcus är i Stockholmia och jobbar. Milo skulle varit hos min svåger och svägerska men eftersom dom oxå har hund går ju inte det. Nu åker dom hit istället ett par gånger imorgon och vallar han lite...men han kommer få vara mycket själv och usch jag vet inte...jag kommer säkert bara och oroa mig för honom även ifall veterinären sa att han fixar att vara ensam....Ohhhhh jädrans tajming. Undra vilken usling till hund som smittat honom :-)
Jag trodde han var vaccinerad men tydligen så varar bara det vaccinet i ett år...och det var mycket längre sen än så han fick vaccinet. Nåja, vi får se vad som händer imorgon. Tycker han redan är piggare ikväll jämfört med i morse så jag tror han är bättre imorrn. Men inatt vaknade han och hostade/klöktes typ minst 1 ggn/timme så jag och Marcus fick sådär med sömn...hoppas det blir lugnare inatt....
Dax att nana!
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Ja, och även om dom är vaccinerade så kan dom få det men då får dom en lindrigare variant... Aron fick det när han var 6 mån och var på hundpensionat på dagarna när vi jobbade... Men det gick över rätt fort. Håller tummarna för Milo!

2011-05-16 @ 23:58:38
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Sara - Thaison

Du kan skicka Milo till mig så kan han och jag vara sjuka tillsammans. Gillar hans utsträckta bakben på inlägget tidigare. Ser inte speciellt skönt ut.



Mackes nya leksak är superful :) men frågan är om den är bra eller inte? Nu hinner ju Macke snickra mer på alla dina 1000 projekt ;)

2011-05-17 @ 04:32:52
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: isa

Hej darling!!!!!! Hoppas att han blir bättre fort!!! Han kommer klara det galant, synd att vi inte bor närmare annars hade vi kunnat leka hela dagen med han :) Det hade ella gillat!! Å va trevligt med ullared besök!! Jag har aldrig varit där.. Hoppas att jag får åka dit i sommar :) Kram

2011-05-17 @ 07:20:33
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men lille Milo då... hoppas han kryar på sig fort!!!

Ullared är inte fel, jag vill oxå åka dit snart!!

Kram!!

2011-05-19 @ 20:03:04
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0