Mer till väggen...

Här är ett par andra fina posters, dessa från inreda.com
Nu har Marcus preciiiis lämnat mig för ännu en Stockholmsresa. Tråkigt tråkigt men vi träffas på onsdag eftermiddag igen, fast då i Västerås. Vi ska upp och hälsa på syster yster med familj och på Söndag drar vi till Göteborg med Västeråsarna och ska tillbringa dagen och natten där. Blir Liseberg för hela slanten...
Nu kommer snart lilla mamsen. Vi ska äta lite jordgubbar och mjölk. Det är lagom morsdagfirande tycker jag.
Konstigt tycker jag. Så fort vi firar nått så måste man ge presenter till höger och vänster.. Ganska tragiskt egentligen att vi inte bara kan fira varandra ändå.
Men visst..en liten present då och då är väl aldrig fel heller :-)
(så ni som känner mig och brukar ge mig presenter typ vid födelsedagar och jul, tolka inte det här som att ni kan sluta med det!  :----)   )
Kram Kram
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0