Marcus nya kompis!

Marcus har skaffat sig en ny kompis.
Han kör omkring på gräsmattan och är mest ful tycker jag. Jag har försökt hitta nått positivt, när Macke berättade att han var Italienare tänke ja aha...för det priset måste han ju kunna sno ihop en god carbonara men icke sa nicke! Och om han är ful...så är hans hus ännu fulare!
LIxsom va tänkte dom på? Trodde Italienare kunde det här med design..Men hmm okej hur gör vi en grön plastkåpa snyggare? Jooo lixsom sätter på lite fejkormbunke på sidorna, DÅÅÅ blir den ju mycket snyggare...NOT.
Men men nu bor den här hemma hos oss och jag vänjer mig väl vid den..Huset kanske man kan fixa till. Den ska iofs bo på baksidan och där ser jag inte den så mycket :-)
Igår kom det även en stooor säck sten hem. Nu ska äntligen rabatten bli klar! Eller jag har lite trampsten kvar att fixa..men det är på gång.
Nä nu ska jag göra sista finishen på tvättstugan. Jag håller på att sanera huset...ett rum i taget.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: mamman

Duktiga du.

2011-05-14 @ 19:17:48
URL: http://babyonskan.wordpress.com
Postat av: Cecilia

Oj, vad jag skrattade när jag läste ditt inlägg. Vi kan väl bara konstatera - ALLA italienare är inte snygga! :)

2011-05-15 @ 07:09:16
Postat av: Sofia

Åh en sån vill jag ha! Fast kanske en Husqvarna... ;) Tror de är ganska snygga. :)

Kram!!

2011-05-15 @ 22:08:03
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: tina

Haha! Kanske inte så snygg, men rackarns så effektiv =) Skönt att gå igenom ett rum itaget ordentligt, måste också göra en genomgång här hemma!

kram!

2011-05-16 @ 10:54:03
URL: http://tinaminastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0