blogg försumning

Hej alla
Just nu känner jag att jag missköter mitt bloggande lite. Det är så mycket annat som ska hinnas med :)
Tycker fortfarande att det är lika roligt men av någon anledning prioriterar jag andra saker framför bloggen. Det är väl så det är ibland :)
Hoppas iallfall inom den närmsta veckan kunna visa lite uppdaterade bilder på gästrummet. Det har inte hänt så mycket de senaste veckorna men den här veckan har Marcus lovat att måla det sista så att vi kan lägga golvet!
Syster Yster med familj kommer ner till påsk och då skulle jag vilja vara klar med ALLT (utom byte av fönster).
Men förmodligen kommer vi inte hinna det då vi har en massa saker inplanerade på helgerna typ ända fram till midsommar :-)
Nu ska jag snart iväg på lite tjejkväll. Det ska bli jättetrevlig som vanligt :)
Må väl alla!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Ibland blir det så. Vi väntar och finns här ändå :)

2011-03-21 @ 18:46:05
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Åse - Interiörguiden

Ibland räcker bara inte tiden till, tycker själv det är riktigt irriterande att min kropp behöver sömn, dumheter när man kan göra så mycket roligt av sin vakna tid!

2011-03-21 @ 21:21:50
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: isa

Ä va fasiken bloggen är inet livet bara ett trivs fördriv så brukar jag tänka nu mera även om jag älskar att göra det. men det hjälper mig att inte få dåligt samvete. ;) Men ahr saknat dig, fast det inte var ditt fel utan bloggen som strulat. men saknar dig har jag gjort :)

2011-03-28 @ 08:40:59
URL: http://rustaupp.bolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0