Midsommar...kallt och regnigt?

Glad Midsommar!
Här i Älmhult ser det ut som att midsommar ska bli ganska så kylen och med inslag av regn...nu är det 15 grader och det är väl inget man jublar över. Dom senaste åren har vi klarat oss utan att sätta upp partytältet..men iår är det nog ett måste. Vi blir 10 stycken vuxna och 2 barn här hemma. Dagen kommer innefatta 2 saker typ.
MAT och LEK  :-) I år har jag dock förbjudit Irländsk julafton eftersom mina rabatter, buskar och träd brukar få sällskap under denna lek, men nu är det slut med det :)
Rosorna blommar för fullt i trädgården.
Praktveronika har jag lite överallt i trädgården. Den är verkligen superfin när den blommar. Mörk fin blå färg, svårt att fånga på bild.
Och så lilla midsommarmenyn, hänger utprintad och fin på köksskåpet!
Milo önskar oxå glad midsommar, han kommer ha fullt upp idag men hela huset fullt med folk att hålla reda på och till råga på allt huliganhundkusinen Oliver att leka med  :-)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Hej. Hade ni en härlig midsommar?



Vilken modell har du på din sladdlösa dammsugare? Inte den som går av sig själv utan den andra?



Kram

2011-06-25 @ 18:21:12
URL: http://Sara-Thaison.blogspot.com
Postat av: Sofia

Vilken mumsig meny (förutom sillen)! :)

Förstår du ville förbjuda irländsk julafton, men ack så roligt det är annars!! :)



Sv: Ja åk till Ullared och handla lite bebisgrejer, det finns ju en hel del!! :)

Kram!

2011-06-25 @ 19:58:00
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: Dessi - Home and desire

MUMS vilken meny!



Smart med hål i väggen! Förstår att det är mycket att rensa och fixa... När är de små beräknade?



KRAM!

2011-06-25 @ 23:11:13
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Therese

Så mysigt att skriva ut en meny inför festen, jag ska tänka på det nästa gång vi har fest, blir ju mer festligt då. Ang klänningen så blev den inte invigd då vi seglade och det inte passade att byta om efter dansen kring stången då vi bara satt och mös i båten. Spännande i alla fall med om det blir nåt litet mjukisdjur :) jag kunde både sticka och virka som yngre men har nu glömt bort hur man gör så har jag rätt dåligt tålamod och nu två små barn som tar sin tid. Ha en fin dag! Nästa vecka kommer massa roliga tävlingar hos mig med kommentarslottning så håll utkik om du vill.

2011-06-26 @ 12:38:20
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Ja, visst ser de olika ut våra ovanvåningar...



Jag hoppas allt är bra med dig och magen! :)

2011-07-07 @ 15:39:51
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0