Söndagbilden

Hej
VIlken skön söndag det har varit. Steg upp tidigt och fixade undan lite här hemma. Sen tog jag och Milo en liten promenix. Väl hemma vaknade maken och han beslutade sig för att ta en slappedag vilket jag tyckte han gjorde helt rätt i. Han jobbar typ jämt och han är verkligen värd att bara slappa! Själv satte jag mig vid köksbänken för typ 4 timmars studie, gick helt okej, fast jag får nog ligga i den här veckan. Vid 3 gav vi oss ut på en joggingrunda och sen körde vi lite styrka när vi kom hem. Sen satte jag steken på puttring och nu sitter vi i soffan mätta och belåtna.
Mitt söndagsbidrag till fabriken blir den här veckan en bild på denna UNDERBARA Dixie burk. Fick den i 35 års present av en mycket god vän (den kom lite sent, men du är ursäktad Jennie) :----)
Den står nu i tvättstugan tillsammans med Milos lilla medicinlåda
Nu blir det fortsatt slappning!
Sköt om er
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: isa

Vilken energi ni har!!!!!!!

Ni är grymma!!! Hoppas att det inte blir allt för mycket att plugga under veckan. Jag önskar att jag kunde resa mig upp ifrån soffan nu utan att hosta :P Kram

2011-01-23 @ 23:30:53
URL: http://rustaupp.blgg.se
Postat av: Sara - Thaison

Halloj snäckan. Jasså du har blivit polare med en Canon 500d. Spännande. Avis är jag allt. Men en vacker dag ska en sådan få flytta hem till oss oxå.



kramiz

2011-01-24 @ 03:41:38
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Dom är så fina dom burkarna! Den här var ju verkligen klockren!



Kram!

2011-01-24 @ 14:46:04
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0