Ny kompis!

I går eftermiddag var jag och hämtade min nya kompis.
Ikväll ska jag se ifall vi kan bekanta oss lite. 
Finns viss risk att bloggen kommer bli fylld med diverse bilder närmsta tiden. Fast jag kommer nog inte ha så mycket
tid med min kamera för det här med att studera verkar ta en faslig tid :)
Nu är det snart dax för middag. Idag blir det GRILLAT, smarrigt!
Och i ugnen steks potatis/rödbets klyftor tillsammans med lite lök..till detta blir det mozarellafyllda tomater OCH pepparsås och till dessert blir det Annas smarriga chokladbollar.
Ha en härlig lördagkväll och
HEJA SVERIGE!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Fy fasiken vad nice! En 500D! Grymt! :) Lycka till med fotandet och pluggandet! :)

2011-01-22 @ 23:58:51
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0