Lilla härliga fredag!

Idag tycker jag det var lite sådär extra skönt med fredag. Det har varit en rätt så hektiskt jobbvecka men nu är den iallfall över, inte för att jag tror att nästa blir lugnare, men ändå :)
Efter jobbet så stack jag och Marcus ut och joggade en runda och sen körde vi ett styrkepass här hemma. Är faktikst väldans kul att träna med Marcus och han kör rätt hårt med mig, FAST han säger att vi mjukstartar så jag vågar knappt tänka hur det kommer bli längre fram :)
Idag invingde vi senaste medlemmar i familjen träningsredskap här hemma.
Herr Bendy och Fru Gummiband :-)
Finns en visst risk för träningsverk imorgon :-)
Nu blir det slösurfing i kombination med slötvtittning
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heja Er !!

Det är bra att ladda inför summer 2011..

Men väääldigt bra för kropp o själ.

Ja jag ska ta tag i denna kropp o släpa till gymmet som ligger 500 meter bort.



Vääldigt nära så jag nästan skäms att jag inte går dit oftare s

Ha en bra Lördag !



Tjipp tjopp

2011-01-15 @ 11:36:32
URL: http://hannapannaway.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0