F.E.R.M

Hej Mina Vänner!
Hoppas ni har haft en fin onsdag. Själv har jag varit i Helsingborg och jobbat. Jag och min härliga kollega missade tåget hem (alltså det var helt och hållet mitt fel, sist jag åkte gick tåget 15.36 men tydligen så har dom ändrat efter jul så nu gick det 15.28. Så kan man ju inte göra!!). Nåväl fick en timme och slå ihjäl så vi gick till Lagerhaus.
Eftersom jag har shoppingförbud så fick jag bara köpa lite förbrukningsvaror, dvs servetter och ljus :-)
Nu har jag precis avnjutits tisdagens middag i min ensamhet (Marcus tränar), idag var det ugnsstekt falukorv med potatis/blomkåls mos. Så nu sitter jag här mätt och belåten och undrar om jag ska sätta mig och plugga lite eller gå och lägga mig i soffan. Tror det blir det senare :)
Tänkte först bara slänga in lite enligt mig läckerheter från Ferm living där jag även har lånat bilderna ifrån.
vaser
tapet
pärmar
krukor (ursöta, måste nog ha dessa när jag inte har shoppingförbud längre, skulle bli supernice i Biblioteket)
filt
barntapet (o00oh, om man ändå finge infreda ett barnrum)
Det var det hela.
Kom på en sak nu när jag skrev det här inlägget, och det är att jag använder ett annat språk när jag bloggar än vad jag gör i verkligheten, när jag bloggar eller kommenterar andras bloggar slänger jag ur mig uttryck som
SUPERNICE
ME LIKE
SÅÅÅÅÅÅ FINT
JÄTTELÄCKERT
WELL DONE
Så pratar jag aldrig i verkligheten, tror jag inte iallfall, :-)
Kram Kram (brukar jag för övrigt inte heller säga så ofta) :-) <---------- och vi ska inte börja prata om dessa jäkla smilegubbar som jag envisas med att göra titt som tätt....

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Läckert! Så ofta du är i Helsingborg! Vi bor ju bara precis utanför, och jag är inne i stan OFTA... Hur lång tid tar det med tåget till Älmhult egentligen? Är sugen på en utbildning där...



Nu lägger jag upp lite bilder från er ovanvåning ;) Tusen tack!

2011-01-19 @ 23:21:50
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Åse - Interiörguiden

Den där pläden är verkligen jättefin!

2011-01-20 @ 08:19:16
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Johanna

Jaaa ferm stickade skålar elelr vad det nu hette snygga!! det blev:

ojvafintdetskullevarapåshiffonjeeeen,

tanke.. :))))



haha ! kul du !

jag e en sådan som slänger ut lite konstiga uttryck i verkliga livet... jag e bara jag när jag bloggar.. ibland e jag väääldigt ironisk på min blogg.. Vissa tolkar det direkt, andra fattar nada..

Jag kan låta: Åååh mi lajk sååå mycket ju nåuv ditt plagg du har... ja och virrigt, det är mina starka sida. Vilket kul ämne att blogga om.. hmmm kanske ska göra de..



Hau de brau!

;)

Fast jag brukar inte blinka hela dagarna s

Äsch nä lunch tajm see ya !

2011-01-20 @ 11:42:06
URL: http://hannapannaway.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0