Endast Anna är vaken

Snön ligger blaskig på taken, endast Anna är vaken  :-)
Milo och jag har varit ute och gått en blaskig och hal promenad. Väl hemma tände jag en brasa och nu sitter jag här
vid köksbordet och äter frukost, det är så himla skönt med en kamin i köket!
Milo hoppade upp i sängen igen och där ligger nu mina två favorit killar och sover. Jacob (Marcus lillebror) ligger uppe i gästrummet och sover han med. Vi satt uppe sent och spelade Ticket to Ride och 3-mannavist. Jag UTKLASSADE
dom i båda grenarna :-)
Här i Älmhult är det riktigt skitväder idag. 3 plus och snön töar bort supersnabbt.
TRIST



Nu ska jag sätta mig och försöka plugga lite, eller förbereda inför pluggandet. Ja ni läste rätt, plugga.
Imorgon ska Anna för första gången i sitt 35-åriga liv försöka sig på att läsa lite på högskola. Visserligen bara en kurs på distans, men ändå :) Kursen heter Informatik, Projektledning och startar i morgon. Den är på 7,5 poäng och jag ska läsa på kvartsfart så jag ska såklart jobba vidare men har gått ner till 85%.
Ska bli spännande, ÄVEN ifall jag är skitnervös. Kommer jag fixa det här?
Har jag diciplinen?
Återstår och se, kul ska det bli iallfall.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så kul:)

klart du kommer fixa det!!!

Det går säkert lika bra som kortspelet.

haha, 3-mannavist var länge sedan jag spelade.

Det är jag också väldigt "grym" på ;)

Ha en bra söndag.

kramis

2011-01-16 @ 12:07:06
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Lycka till med dina studier, klart att du fixar det!

2011-01-17 @ 10:19:37
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0