Vinterpromenad

Idag har det varit stråååålande väder!  Jag och Marcus började dagen med att åka iväg och köpa oss en ny bil :-)
Vi hade bestämt oss för att vänta till efter Italien, men så igår hittade vi DEN bilden vi ville ha och då slog vi till :-)
Så nu sitter jag här betydligt fattigare än jag var igår, men liiiiite lyckligare :-)
Väl hemma så gav vi oss ut på en promenad med Milo. Vi lyckas inte gå speciellt många promenader ihop hela familjen, men idag blev det av. Det var som sagt helt strålande väder ute.
Klockan är nu 22:15 och som vanligt sover båda killarna redan och jag sitter ensam i soffan med datorn i knät :)
Tiden som partyprinsessa känns avlägsen :-)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Roligt med en ny bil, vad blev de för nån?

2011-02-13 @ 09:56:45
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: mamman

Ooooo ni har fortfarande snö o kyla, hade jag också velat ha :-) Härligt med kalla soliga dagar.

2011-02-13 @ 15:03:14
URL: http://babyonskan.wordpress.com
Postat av: Sofia

Kul med ny bil!!! :)



Ja, Theo Home har jag kollat in, det finns snygga grejer där! :)

Förresten, du skrev att det ska bli kul att se köket. Jag la upp bilder på det för två veckor sen tror jag det var. Kolla tillbaka lite på min blogg så hittar du. Inlägget heter: Här är köket...



Kram!!

2011-02-13 @ 18:29:58
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0