Sprakar

Idag faller snön utanför fönstret (även ifall det precis nu är uppehåll). Själv sitter jag inne och
försöker läsa lite. Men idag finns bara inte lusten. Okej, det kanske inte är jättsmart att sitta och läsa
i fotöljen framför brasan, GANSKA så sövande, men ack så mysigt :)
Nu ska jag ge mig ut på ett litet bya-varv, eller sticka ner till byn som vi kallar det här i älmhult. Älmhult är ju som alla vet inte en stad. Kanske inte direkt någon by heller, mer ett större samhälle. Men...jag sticker ner till samhället eller, jag ger mig ut på ett samhälls-varv låter lixsom inte riktigt lika bra :-)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Ha en härlig kväll vännen!



Kram!

2011-02-11 @ 17:58:25
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: isa

Hahahah ja det anorlunda med små städer :)

Gud vad jag har saknat din blogg och dig!!!!!! Jag har haft data abstinens under hela veckan och har nu massvis att uppdatera mig om ser jag :)

Härligt!!!!!!

Hur är det med dig hjärtat?? Såg att du hade komenterat kuddarna inne hos mig :) Sötnöt!!! Det är örgott som har blivit kuddar tack vare vik teckninken ;)

(dem är alltså inte sydda än..)

Dem är ifrån ellos!! Kram

2011-02-11 @ 18:43:09
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0