söndagsbilden - vecka 6

Hej
Veckans bidrag till fabriken får bli lite sköna bilder på Milo. Bortskämd som han är får han numer vara uppe i soffan med oss, man BARA på en filt. Han är faktikst väldans duktig och hoppar inte upp om det inte ligger en filt :) Mina H&M kuddar får han egentligen inte ligga på men han var så söt så vi lät han hållas  :-) Milos "tjej" är den oranga kudden/katten ni skymtar bakom, den brukar han släpa med sig runt hela huset :)
Dom är roliga dom där hundarna, ibland är jag övertygad om att han är überintelligent och ibland tror jag han är lika smart som en gråsten :-) Snäll är han dock alltid...och älskad!
Nu ska jag gå och nana, det är en viktig dag imorgon!
Nattkram Nattkram

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Ååhh så skönt det ser ut!

2011-02-14 @ 07:21:32
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Myyys :)

2011-02-14 @ 15:53:10
URL: http://whiterainbow.blogg.se/
Postat av: isa

Oj vad stor han är!!!!!!!!!! duktigt att han håller sig på filten lite mindre att städa :) Vad är det för viktigt som händer idag gumman?? Kram

2011-02-15 @ 08:25:39
URL: http://rustaupp.blgg.se
Postat av: Mojje

Tja!

Har tänkt att måla våra bänkskivor hemma i köket?

Såg att du hade gjort de,och de vart ju riktigt snyggt. Vad hade du för färg och lack? var det svårt? vad kostade de ungefär?



Mvh Mojje

2011-02-15 @ 14:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0