Pengar Pengar Pengar...ge mig PENGAR!!

Ibland önskar man att man hade lite mer pengar på banken så att man lixsom kunde lyxa till det lite extra då och då. Och med lyxa menar jag då inte att unna sig oxfilé en onsdag, eller få ansiktbehandling varannan vecka, NEJ
jag menar att gå och köpa någon DYR designmöbel. Bara EN, det räcker. Det finns ju hur många fina möbler som helst där ute men som vi den stora massan oftast inte har råd med. Synd tycker jag!
En av mitt favoritmärke är A2 och dom tillhör nog kategorin
INTE SUPERDYRA MEN ÄNDÅ LITE DYRARE ÄN VAD MAN LIXSOM HAR RÅD ATT LÄGGA PÅ TEX EN BYRÅ
Men det är ändå priser så OM man är en medelsvensson faktikst kan spara ihop till och köpa.
Min favorit sen länge är hyllan stripe, den är enligt mig fantastisk. Har visat den så många gånger på bloggen så idag tänkte jag istället visa några andra favoriter från A2.
Bilderna har jag lånat från deras websida, kika in där, ni kommer INTE ångra er, däremot kan det väcka
visst MÅSTE HA begär, men det bjuder jag på :-)
Till sist vill jag bara säga. OM vi någon gång bygger nytt hus, DÅ ska jag ha betonggolv..så snygg så jag storknar. JÄTTESTORT vill ha!

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Ja, dom har inte fula möbler ;)



Tyvärr helt fel prisklass. Suck!



Kram!

2011-02-19 @ 16:57:49
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Sofia

Ja jag håller med, det finns många designmöbler jag vill ha...!!!

Ja, Stripe är superfin!!!!

2011-02-19 @ 22:09:28
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: isa

Hej gumman!!! Hoppas att denna komentar kommer fram nu!! Har komenterat dina övre inlägg men det syns inte!!? Hra du fått dem?? ää skriver igen för det är du värld!!!

Ja betonggolv är snyggt som satan och A2 möbler är magiska. Önskar jag vann på lotto så jag också kan få lyckan att få äga ett skåp eller två i framtiden!!



P.s tar gärna string hyllor ett dussintal då med :P Kram

2011-02-23 @ 20:05:54
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0