Shoppingrunda!

Hej vänner!

Idag är det dax för en shoppingrunda till stora staden Växjö. Vi ska kolla på och ev beställa barnvagn, det är HÖG tid för det :-)  Även babyskydd till bilen och baby sitters ska spanas in. Babyskydd vet jag inte vilka det blir, men babysitters har jag bestämt mig för Baby björns balance, hmm undrar om jag visat det förr, äsch skitsamma, ni får se den igen :-)
Det får väl bli två stycken, för det här är väl en grej som dom inte kan dela :-)
Tänkte oxå titta på babygym men alltså hörrni dom är ju så jääääääkla fula, alla är en sån jäkla explosion av massa hiskerliga färger. Blärk. Men men..det är väl dax att vänja sig vid lite mer färgkaos hemma :-)
Och jag behöver ju inte välja den med mest färg :-)
Har faktiskt spanat in IKEAS nya. Den är lite mer diskret. Om den är snygg vet jag inte men det är väl inte det som dom ska vara :-)
Eller kanske bara en lekmatta?
~~~~~~~
Mobiler till spjälsängen är oxå sånt som jag tycker är hiskerligt fult, men jag har spanat in ett par jag skulle kunna tänka mig. Någon med ljud..och någon utan..
Ovan mobiler är från Jollyroom
Denna höll jag i på Ullared, men ångrade mig...och nu tror jag att jag ångrar mig igen då denna är favorit tillsammans med den virkade överst som jag tycker är sååå himla gullig.
Bilden ovan är från busbjörnen
~~~~~~~~~
Sen pratar alla om någon jäkla BB väska som måste packas :)  Så då måste nog nästan jag få en ny väska. Det kan ju inte bara vara bebisarna som får grejer :-)
Spanat in denna från HM
~~~~~~~~~
Opps, det blev ett långt inlägg. Nu måste jag sätta lite fräs för snart ska vi åka.
Ha en härlig lördag!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Mitt tips till er är att strunta i ett babygym och istället köpa en lekmatta och köpa en lekbåge och sätta över mattan. Ett babygym använder man så kort tid, plus att det är svårt att rengöra då bebisarna kräks.

Ett täcke kan du ha länge, vi använder fortfarande vårat.



Jag gillade också den virkade mobilen, vi hade en tovad mobil som svärmor gjorde till Cornelia.

2011-08-13 @ 21:13:42
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tjena spättan !!!

Supersnygg väska. Mi lajki lajki. Jag hade spöket laban gym åt Julia -08:an. En ärvd gammal hederlig fjongstol.. men ville ha en babybjörn.... daaaah men Julia är glad idag ändå.. hehe säger min man. Jag ville ha allt nytt till henne. Men fick backa..

Jag älskar barnvagnar och barnsaker blir helt manisk.

s Visst är det roligt att handla. O så himlans bra att du inte glömmer bort dig själv..



KRAM till er !!

2011-08-14 @ 20:05:30
URL: http://frureija.blogspot.com/
Postat av: Dessi - Home and desire

Vårt babygym går att tvätta och Vilmer älskar det! :) hade också svårt för det här med babygym och dylikt men jag lovar att man vänjer sig vid alla färger och så ;) kram!

2011-08-15 @ 11:59:29
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Linda - Formfront

va söt barbapappa-mobilen va:) Ser glad ut!



2011-08-17 @ 13:01:03
URL: http://formfront.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0