funderingar...

Hej kära vänner!
Här hemma råder kaos. Vi är och rycker, drar, rensar, sorterar, flyttar och ändrar ÖVERALLT. Vi har massor av ideér och det känns lite som vi börjar få lite panik över att bli klar med allt och därför istället för att ta rum för rum är vi i ALLA rum samtidigt. Men men Det kunde kanske varit värre :-)
Jag funderar och funderar på vad jag vill ha för saker och vad vi ska köpa, samtidigt som vi INTE vill köpa för mycket eftersom pengar behöver läggas på annat. En svår mix det där :)
Till tvättstugan behöver vi efter upphottningen (som ni nog inte fått se ännu) en hatthylla och skoställ. Eftersom vi inte hittar nått vi gillar så flyttar vi helt enkelt det vi har uppe i hallen ner till tvättstugan och så tänkte vi köpa
nytt till hallen istället. De flesta av våra gäster går ändå alltid genom tvättstugan så vi tänkte vi bara köper en klädhängare. Har spanat in denna från IKEA, men vet inte om jag gillar den eller inte :-)
Tjusig heter den iallfall, kostar 499 kr på IKEA
Glöm förresten inte att hålla utkik på IKEA, snart är det katalogsläpp OCH nya varor släpp :)
~~~~~~
ONÖDIGA saker bör vi som sagt inte lägga pengar på. Men ibland är det svårt att låta bli. När vi var i Göteborg sprang vi på det här bordet på Designtorget. Både ja och maken gillade det och tyckte det kunde vara en liten färgklick till vardagsrummet. Men sen glömde vi bort det när vi strosade runt, kanske bra det. :-)
Priset var helt okej, 599 tror jag. Från designtorget som sagt.
~~~~~
Nä nu kom maken hem från återvinningstationen, bäst jag sätter fräs så har inte tror att jag bara sitter här
och slappar :-)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha ni är väl roliga. :) Men vi är oxå på alla ställen samtidigt!! :) Beror på väder o vind och årstid ju... ;)

Kul du gillade mattan!

Kram!

2011-08-06 @ 13:11:45
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, visst längtar man till IKEA-katalogen?! :)



Usch vad trist med röntgen på tisdag! Hoppas det inte är något allvarligt med Milo...



Jag känner att jag måste hinna med Aron. Har ju inte skaffat hund för att han bara ska ligga och slöa. Han mår inte bra av det heller... Men vi har haft mycket hjälp med promenader och så dom dagar jag inte orkat eller kunnat. Och vissa dagar får dom klara sig med korta promenader! Ni kommer hitta tid till Milo också, det lovar jag!



Kram!

2011-08-07 @ 16:11:09
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0