Söndagsbilden - vecka 14

Ummmm idag har det nästan varit en ännu ljuvligare dag än igår. Det har varit varmare vindare och högre temperatur. Det har mest blivit att jag suttit ute i vår ena vågö stol och slappat och lapat sol. Var lite duktigt på morgonen och gjorde klart en inlämningsuppgift till plugget :)
På ena promenaden med Milo hittade jag årets föresta vitsippor. Dom behöver lite mer värme och sol för att dom ska bli långa och ståtliga och slå ut i blom, men jag plocka med mig några tappra små så jag skulle unna få en bild :)
Det här får bli mitt bidra till fabriken den här veckan, spana in fabriken för mer inspiration.
Nu ska jag knåda ihop några hamburgare och sen tänder vi grillen!
Grillade hemmagjorda hamburgare är bara för mumsigt!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Härligt med hemgjorda hamburgare! :) Mums! Årets första vitsippor såg jag också i veckan. Ett säkert vårtecken!



Kram vännen!

2011-04-10 @ 19:27:11
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Sofia

Fint!! :)

Ja vilken härlig dag det har varit!! :)



Sv: Ja det är kul att fixa och göra grejer själv. Kul att du gillar sänggaveln, nu fixar vi det sista med den, sen kan den komma upp! :)

Kram!

2011-04-10 @ 20:13:51
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: Åse - Interiörguiden

Det är helt underbart när man börjar se alla vårtecken, i förrgår såg jag tussilago för första gången, det är vår det!

2011-04-11 @ 09:14:59
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0