Oj, jag glömde visst....

Igår kväll när vi gått och lagt mig slog det helt plötsligt mig! Oj Marcus..det är ju din födelsedag imorgon.
Det hade jag totaaaalt glömt bort. Vilken dålig fru jag är. Som tur väl är har jag en make som inte bryr sig så mycket om födelsedagar och tycker mer eller mindre inte att det är nått att fira. Hade han glömt min hade jag blivit sur som en citron :)
Åkte akut och handlade en ny ståltermos eftersom jag tycker hans gamla är lite sunkig och så nya grillgrejer.
Bara för att ge honom nått. Han är dock inte hemma ikväll för han är och spelar fotboll :) Så här finns lixsom ingen och fira. Men jag har precis lagat entrecot och potatisgratäng så när han kommer hem kan han värma det. Det blir han nog gladare för än presenterna :)
Funderade faktikst på att köpa honom en gasolgrill, men sen kom jag på att det blir säkert inte rätt modell så jag lät bli...Dom är ju så himla fula oxå tycker jag...
Tacka vet jag den här snyggingen från Röshults...men den kostar typ 15000 kr....
och det kanske inte en grill är värd :-) Men den hade varit snygg på altanen!
Nu ska jag lägga mig i soffan och fira Marcus födelsedag med en Twister :-)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Här har vi också en sambo som inte bryr sig så mycket, men skulle han glömma min... Då jäklar!

2011-04-13 @ 20:06:10
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Sofia

hehe oj, men tur du kom på det! :)

Kram!

2011-04-14 @ 06:55:01
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: Dessi - Home and desire

Första kvällen vi duschade i badkaret så skvätte det åt alla håll... Man lär sig kan jag säga! ;) Men jag tycker det är fruktansvärt osmidigt, förstår inte varför dom valde att sätta in en jacuzzi och ingen dusch. Det är därför jag vill ha dusch på ovanvåningen! :)

2011-04-14 @ 19:04:30
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: malin nihlberg

webers lilla gasolgrill är supersöt!

kram

ps hittade fiskelampan på nätet i uk till slut!!

2011-04-14 @ 19:50:44
Postat av: malin nihlberg

webers lilla gasolgrill är supersöt!

kram

ps hittade fiskelampan på nätet i uk till slut!!

2011-04-14 @ 19:51:16
Postat av: Lollo

Det är inte lätt att komma iåg allt ;)



Vad Snyggt Ni har det hemma!

2011-04-15 @ 11:28:36
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0