Veckans mat 37

Blev ingen matlista förra veckan men här kommer en för vecka 37 (även ifall halva snart gått)
Måndag: Grillad kycklingfilé med gräddig vitlökssås
Tisdag: Fläskfilé med grönpepparsås
Onsdag: Kryddig kycklingfil+e med jordnötssmör och kokos
Torsdag: Anna ska på H-klubb, Marcus får äta vad han vill :-)
Fredag: Ugnstekt kotlett med sambal oelek och grädde  (och blomkålsmos)
Lördag: Fläskfilé med Boursin och persiljesås
Söndag: Kryddig höstgryta md sting av starka korvar och vitlök
~~~~~~~~
Om ni tycker menyn ser lite annorlunda ut så är det för att jag i två veckor har kört LCHF och det är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
TRÅKIGT
Men jag har blivit en tjocksmock och jag behövde en förändring, en kickstart och då blev det LCHF. Mitt mål var att testa tre veckor och se gå över till Viktklubben men det blir bara 2 veckor, står helt enkelt inte ut.
Grädde grädde grädde...och ägg...och så lite bacon..och så häller vi i lite grädde till.
NEJ tack säger jag!, jag saknar mina kolhydrater!
MEN den har iallfall gett mig den kickstart jag kände jag behövde, hård träning och ett sundare leverne :)
Saknar mest: Dricka annat än vatten (har druckigt 2 glas möjk och en halv öl, annars bara vatten)
GE MIG ETT GLAS KALL MINIMJÖLK, EN SKVÄTT COLA LIGHT ELLER VARFÖR INTE SVÄRMORS SAFT :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0