Ljusare och ljusare

Ute blir det ju mörkare och mörkare för var dag som går. MEN inne hos oss så blir det ljusare och ljusare..
Iallafall i köket och vardagsrummet :)
Allt är nu målat en gång, imorgon är det dax för nästa omgång och jag tror dom NÄSTAN blir klara.
Så nästa helg blir det golvläggning och sen är det bara att inreda!
Om man har bra syn kan man se att två väggar inte är målade vita..och det är för att dom inte ska bli vita :)
Måste ha nått avbrott i det vita. Golvet blir ju visserligen svart men tjaa, vi har väldigt mycket tak i vardagsrummet så ett litet avbrott blir nog najs.
Jag är så himla nöjd med "tv-väggen". Inga jobbiga makapärer typ dvd, boxer som syns..bara tv:n och högtalare..Resten finns gömdt på ena kortsidan.
Macke är iväg och spelar fotboll nu, kul i det här vädret. Själv har jag precis avnjutit ett lördagsdopp i badkaret tillsammans med en film, det behövdes efter en långpromenad och lite blomplantering ute i höstrusket.
Nu får jag not plocka undan lite. Det är iofs omöjligt för hela köket och vardagsrummet är ju inplastat och resten av huset är full med saker som skulle egentligen så i köket..eller vardagsrummet.
Men lite bättre ordning kan jag nog få :)
Ikväll kan det bli en eller två omgång ticket to ride om jag har tur!

Kommentarer
Postat av: isa

Jäklar vad det händer grejer hemma hos er nu!!

Tv bygget vart ju bara så super. Skönt att få det både praktiskt och så snyggt.

Viste inte att ni hade planer på svart golv. Shit av snyggt det kommer att bli. va duktiga ni är som redan har hunnit måla allt.

Spänanade... Kram

2010-09-18 @ 16:00:11
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tror att det kommer att bli riktigt snyggt när allt är klart. Eran tvförvaring är jätte smart. Så skönt att slippa se alla apparater :-)

2010-09-18 @ 16:42:57
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: pysseliten

detta kommer bli super vi byggde ju med in vår tv och slipper alla sladdar .Men lider med dig ser allt byggdamm du får torka ;( Men det kommer bli fint . Så fint du hade gjort skoskåpet dösnyggt .

Man behöver ju inte alltid köpa nytt .

2010-09-19 @ 09:08:35
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken smart lösning! Superfint! Men kommer DVD och box att vara inbyggda helt med skiva framför? Hur gör ni då när ni byterkanal?



Undrar för jag tycker att antalet fula spelare hela tiden dubblerar sig här hemma :o).



Ha en bra dag!

2010-09-19 @ 14:08:20
URL: http://www.knepstolparna.blogspot.com/
Postat av: Maria

Älskar idén med "tv-väggen"!!

2010-10-10 @ 22:32:35
URL: http://erikssonmaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0