Lite mer rött...

Dom här små förvaringspåsarna från Färg & Form köpte jag när vi var på Österlen. På vår loppisrunda
stötte vi på en jättefin inredningsbutik i Hammenhög, JEPPSSONS. OM ni är nere i dom krokarna är den väl värd ett besök!

Jag tyckte dom funkar fint som krukor. Ni får ursäkta bildkvalisorten...digitalkamera inomhus blir lixsom aldrig riktigt jättebra!



Idag har jag avverkat ett kombipass, skivstång/spinning så nu ligger jag här i soffan och päser och är rätt trött i hela kroppen...MEN det är en skön trötthet :-)

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

De var jättefina som krukor! Trevlig helg.

2010-09-10 @ 21:33:45
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0