Gott och blandat...

Så nu har äntligen vi placerat oss i soffan. Älskar vår soffa, det var ett riktigt bra köp även ifall jag först
var skeptisk till skinn. BUT I love it :-)

Fick inte riktigt allt gjort idag som jag hade planerat (som vanligt). Ljungen blev inte satta och gardinen blev inte sydd. Men resten fixade jag :)

Marcus har spacklat för fullt hela dagen. Nu är allt i köket spacklat.


Här ser ni oxå anledningen till att jag alltid har vaxduk på mitt köksbord..det är i björk och passar
inte direkt in med resten av köket. MEN jag tycker själv att björk är mycket finare än ek, men inte just
i mitt kök :)

~~~~~~


Passade även på att fota några av mina senaste inköp. Lite burkar. Kaffe burken införskaffade jag på Ullared,
medans dom vit/svarta burkarna kommer från IKEA. Just nu rymms det lök i dom :)

~~~~~~~~

Nä nu ska jag lägga mig under filten och kolla lite på Zlatan
Trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0