En kopp te

Hej Alla!
Så har ännu en tisdag försvunnit iväg. Idag har det varit jobb, långpromenad och sen filmtajm med en god vän. Synd att inte filmen var lika bra som vännen :-)  Om ni tänkte se Bounty Hunter med bla Jennifer Aniston så gör inte det...urkass!
~~~~~~~~~
TE är det ju många som dricker nu när det börjar bli mörkt och kulet...till och med ja kan ta mig en kopp ibland..
Här är några muggar som jag gärna skulle dricka te ur :)
Bilder från Indiska, Designonline och Frapp
Nu är det dax att nana..imorgon är en helt annan dag och bla annat så ska jag och Milo gå på Milos första Agility kurs. Det kommer förmodligen gå uruselt, jag kommer vara förbannad på min hund som kommer dra och slita och tjaa vi kommer lämna Brukshundklubben med olika humör..Milo lycklig, Matte trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0