Doft

I sovrumsfönstret hemma hos oss står två doftrankor. Just nu blommar dom för fullt
och sprider en stark doft, det luktar gott och blommorna är vackra..men det kräver lite öppet fönster ibland
för att få in lite friskluft.
Nu ska jag laga mat, onsdag så då blir det färsk pasta och baconsås...Har varit på spinning idag för första gången på säkert 1 år, ett baspass men ett ovanligt roligt baspass så det ska jag nog gå på fler gånger. Väl hemma testade jag en träningsdvd jag fick av tidningen iForm, lite rygg och mage, helt ok.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Dina växter är inte doftrankor, utan porslinsblommor. Lika vackra för det! :)

2010-09-01 @ 22:05:32
Postat av: zr@

Fina! Hade jag haft sådana i vårt sovrum så hade sambon slängt ut dem på direkten. Han hatar när det doftar för mycket. Samma när det gäller doftljus.

En annan älskar när det doftar ljuvligt!

Kram

2010-09-02 @ 10:44:11
URL: http://zr84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0