Dammigt värre

Idag när jag kom hem från jobbet höll målaren på att slipa i köket...tog genast med mig Milo ut på en långpromenad för att slippa vara i dammet. När jag kom hem så höll han på och dammsuga. Det är så skönt att det händer lite..
I köket behövs det lite mer spackel innan det är dax för målning..
Taket på ovanvåningen är färdig lät det som(det prickiga ni kanske skymtar upp till höger) och imorgon ska dom börja måla där. Tjoho!
Alltså snart kommer äntligen få köpa mina stringhyllor och mina lampor som jag länge suktat efter. Jag har inte velat köpa dom förrens vi är klara ifall ifall jag ändrar mig :) Men än så länge så är det samma prylar som jag vill ha. Ska bli så kul att fixa till det där uppe.
Nu ska jag på H-klubbs möte, dvs äta gott och prata strunt med 3 tjejkompisar :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad roligt att det händer lite grann hos er, snart är det klart :-)

Jag är också sugen på att köpa en kitchenaid, får se om jag gör det eller om jag blir för snål...



2010-09-16 @ 18:46:13
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: mamman

O det är så kul och fixa till det.



Trotts att vi renoverade hela huset för bara två år sedan blir jag så suuugen igen när jag ser dina bilder.



Lycka till...

2010-09-17 @ 13:44:32
URL: http://babyonskan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0