Dagen börjar med...

En smoothie och melodikrysset!



Macke och jag klarade det galant. Okej, kompisen google fick hjälpa till någon gång
och jag hade direktkontakt med mamma över telefon :-)

Idag är ÄNTLIGEN skoskåpet klart. Bilder kommer senare. Det blev helt ok.
Annars blir det mest hemma pyssel. Marcus spacklar för fullt och jag håller
på att plocka undan och fixa med tvätten. Har även en bunt ljung som
ska bli planerade, men det blir senare under dagen.
En joggingrunda står oxå på agendan, lixsom färdigställande av en gardin.
Finns dock en viss risk att gardinen inte blir klar förrens jag får hit min mamma att hjälpa mig :-)

MÅSTE även piffa upp bloggen lite, är så trött på hur den ser ut men det tar ju sån himla tid när
man är amatör.

Men först ska jag bädda sängen.
Ha en skön dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0