Bröllopspresent

För dryga 2,5 år sen gifte jag och Marcus oss. Det var som för alla andra (dom flesta iallfall) en magisk dag.
Men det var inte den jag skulle prata om här utan om en av alla underbara presenter vi fick.
Jo av mina kära kusiner fick vi denna helt (enligt mitt tycke) underbara vas/urna från Orrefors.
Denna ska nu äntligen få den uppmärksamhet den förtjänar, den ska få plats i vardagsrummet :-)
Ena sidan...
andra sidan.
Visst är den läcker!
Såklart gör den inte sig rättvis på bild. Den är ca 40 cm hög, rosa och med svarta "tryck" på.
Den är bara gjord i ca 100 ex och det är ju alltid kul att ha nått som inte så många andra har.

Kommentarer
Postat av: Sara

En riktigt snygg vas!

2010-09-28 @ 21:11:19
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Frida H

Vilket fint motiv på vasen och en behaglig färg.



Sv: Men tror du inte man kan färga filten svart? Jag tänkte faktiskt på om man kunde hitta en billigare variant och färga den. Min moster färgade ofta sina plagg då hon var i en storlek som inte alltid hade så stor variation och hon ville gärna klä sig i svart. Så mörkblått borde ju vara lätt att färga svart. Ska inte vara så dyrt, att köpa textilfärg heller.. Jag får kolla in på Ullared när vi ska dit i november.



Kram

2010-09-29 @ 13:42:16
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0