Statusuppdatering vardagsrum

Vi har haft folk här hela helgen så det har inte hänt så mycket i vardagsrummet.
Men idag ska hyllorna upp.
På den här väggen hade jag ju tänkt ha 5 hyllor, 2 i 78 bredd och 3 i 58.
Men det går ju inte alls, Anna har mätt som en kratta! Så nu lutar det åt att
det blir 4st 58 hyllor här (till att börja med)
och så får 78 bredden hamna här. Alltså det blir inte ultimat=precis som jag vill ha det.
Men jag tror det funkar. Hyllan här kommer ju lite att skymma "facket" som går in jämte tv:n (där ni
ser datorn här". Men jag tror det funkar ändå. ANnars får jag väl plocka ner den igen :)
Det kommer typ alltså att bli såhär!
Ibland går det ju inte att få det precis som man vill, så då får man ju acceptera läget och göra
det bästa av situationen.   :-)

Kommentarer
Postat av: Lessi

Visst är det irriterande när det inte blir som man har tänkt sig men jag tror att den alternativa lösningen blir bra den med och som du säger så kan man ju alltid göra om.

2010-10-17 @ 20:27:42
URL: http://hemborgen.blogspot.com/
Postat av: pysseliten

det kommer säkert bli kanon :)

2010-10-21 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0