Lite drygt en månad

OM LITE DRYGT EN MÅNAD KOMMER ÅRETS BÄSTA MÅNAD, DECEMBER.
DENNA HÄRLIGA MÅNAD FYLLD MED JULFÖRBEREDELSE SOM TILL SIST MYNNAR UT I SJÄLVA JULFIRANDET.
JAG ÄLSKAR JUL OCH ALLT SOM HÖR DÄR TILL, MAT, JULSTÄDNING, PYSSEL, TOMTAR OCH EN LAGOM DOS STRESS.
ÄVEN IFALL DET ÄR LITE TIDIGT ATT KÖPA TOMTAR REDAN, DET TYCKER TOM JAG SÅ ÄR DET DÄREMOT HÖG TID ATT KOLLA IGENOM SINA ADVENTSSAKER.
JAG BEHÖVER INTE EN NY ADVENTSLJUSSTAKE MEN OM JAG HADE BEHÖVT EN SÅ SKULLE JAG NOG SLÅ TILL PÅ DEN HÄR FINA I BETONG.
BILDEN KOMMER FRÅN DETALJOCHDESIGN OCH STAKEN BLIR DIN FÖR 350 RIKSTALER.
¨
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MACKE JOBBAR IDAG IGEN. SJÄLV HÅLLER JAG PÅ ATT FIXA LITE HÄR HEMMA. HAR 60 TON TVÄTT I KLÄDRUMMET SOM BEHÖVER TAS OM HAND SÅ JAG FÅR NOG ÄGNA LITE TID ÅT DET.
HOPPAS ÄVEN KUNNA HA EN LITEN DEJT MED EN KOMPIS, VI HOPPAS DET GÅR ATT ORDNA.
MEN NU T-SHIRTA, JEANS OCH SKJORTOR, HUKAR ER FÖR HÄR KOMMER JAG!

Kommentarer
Postat av: mamman

Kan du ta min tvätt oxå??



Skit väder ute, så om en liten stund ställer jag mig oxå vid strykbrädan.

Har massor med annat att oxå göra, så får se vad jag hinner med i dag.



Ha en bra söndag.

2010-10-24 @ 12:29:47
URL: http://babyonskan.wordpress.com
Postat av: Sara

Jag älskar också julen och allt som hör till. Igår köpte jag ljus till min adventsljusstake, såna där ljus som det står 1,2,3 och 4 på.

2010-10-24 @ 15:11:57
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0