Inte på topp

Usch idag har jag en usel dag. Det började redan igårkväll egentligen med att jag inte kunde sova. Marcus var på kurs så jag sov själv och det brukar inte bli så bra sömn då. Väl på jobbet fick jag värsta magont och sen var det tjohopp på toaletten (vi behöver inte gå in på detaljer). Åkte hem, blev lite bättre men stannade och jobbade hemifrån. Har ont i armen/axeln och högra knät/benet så jag kan inte träna eller knappt gå med Milo. Jobbsituationen är ju som den är och tjaa vissa andra grejer flyter inte heller på direkt.... Ja alltså livet kunde varit liiiite roligare. MEN det finns säkert dom som har det värre så man ska väl inte klaga. Fast det har jag ju gjort nu iallfall, så nu känns det lite bättre :)
För att pigga upp mig ännu mer så surfade jag runt och kikade på lite saker som står på vill ha listan.
Den är väggdekorationen från Ferm living är ju sååå läcker. Gillar massor.
Bild från designonline

Kommentarer
Postat av: isa

styrke kram till dig!!!! (lite lätt så att kramen inte förvärrar din axel.)

Låter som att du behöver ett lungt bad och få vila lite. Krya på dig hjärtat!!!!

2010-10-12 @ 20:17:15
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sänder en stor varm kram! Klockan är halv två på natten och jag kan inte heller sova. Stefan är inte hemma och det är så ånga nya ljud i huset. Kan inte du maila mig så jag kan få kontakt med dig.

2010-10-12 @ 20:54:50
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: mamman

Kommer en styrke kram.



Vad har du gjort för att förtjäna att ha ont i kroppen??



Shopping i alla former är bra medicin för själen.



Kramiz

2010-10-12 @ 21:45:01
URL: http://babyonskan.wordpress.com
Postat av: Johanna

usch lät inge bra alls det dära, hoppas att det blir bättre snart styrkekram

o tur att man kan surfa sig lite piggare...

Jag gillar oxå den dära, supercool.



Ha det så bra nu !

2010-10-13 @ 13:17:44
URL: http://hannapannaway.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0