T.O.R.S.D.A.G

Hej Hopp
Idag är det en helt vanlig dag, förutom att min bästaste vän Sara fyller år. Om ni inte kikat in på hennes
blogg förr så rekomenderar jag ett besök.
Annars händer inte så mycket idag. Jag ska snart iväg på lydnadskursen med Milo. Tyvärr hinner inte Marcus hem
så jag får ta den själv. Näst sista gången och det ska bli rätt skönt att det är över för det börjar bli så kallt
och ruggigt på kvällarna.
Men det är en timme tills dess. Fram till dess BORDE jag fixa och plocka lite, men jag känner mest för
att lägga mig och läsa gårdagens litteratur inköp. Fast lägger jag mig ner blir jag nog fast och missar kursen :)
Ohhh förresten en sista sak. Tack för allt pump-beröm :-) Den är givtvis inte gjord på frihand
utan med ett mönster. Men det var minsann rätt pilligt än då att picka och skära ut allt, jag är som sagt
inte den mest pyssligaste damen som går i ett par skor.
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på dig :)

2010-11-05 @ 11:47:08
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0