Spacklat

Igår fick rummet sin första spackelomgång. TRO det eller ej men jag hjälpte faktikst till hela tiden! Det var rätt svårt att få det jämt och fint men Marcus klagade inte på mig så jag tror faktiskt att jag därför gjorde ett okej jobb, annars brukar han inte tveka att berätta det :-)
Idag håller Marcus på med omgång två, MEN jag är entledigad för jag har lite annat att pyssla med.
Just nu bakar jag tekakor, tvättar och plockar på nedanvåningen allt i en salig röra :-)
~~~~~~~
Det är ju fars dag idag så jag har bjudit hit min far ikväll på middag. Det blir porterstek och
så blir det nog någon dessert men jag har inte bestämt vad ännu.
~~~~~~~~
Nä nu måste jag fortsätta, annars blir jag fast här vid datorn.

Kommentarer
Postat av: Johanna

OJ vad det har hänt grejer här !

Kommer ju o bli så finigt :)

Här hemma går det liiit esegt igen.. önskar jag hade mer timmar på dygnet..

ha en bra måndag !! :)

2010-11-15 @ 09:02:26
URL: http://hannapannaway.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0