Söndagsbilden v47

Godkväll!
Ikväll sitter vi som många andra och myser i soffan med massa tända ljus som sällskap.
Gårdagens tripp till Jönköping var mycket trevlig, hemfärden var ltie jobbig för det var massa snö så jag fick köra 60-70 hela vägen hem. MEN vi kom hem hellskinnade och det är ju det som är huvudsaken :-)
Väl hemma började det snöa MASSOR. Så himla härligt. En kompis kom på besök med sin dotter och vi tog en tur med Milo i snön. Vi pulsade oss fram och det var så himla härligt. Milo och X busade runt i snön på tomten sen och efter ett tag gick vi in och drack varm choklad/kaffe och åt pepparkakor.
Första ljusen är som sagt tända och nu blir det fortsatt mys i soffan (om jag kan få macke att byta kanal, han tittar på Adam och Eva och det är en av dom sämsta filmer jag vet).
Ena stringhyllan har fått besök av en gammal adventsljusstake som jag nu ser se helt dassig ut så jag får nog
spraymåla den en gång. På nedersta hyllan ser ni några av inköpen igår. 2 granar i betong. Tycker inte dom var så juliga så dom fick åka upp redan nu.
Detta är mitt bidrag till fabriken, kika in för mer inspiration

Kommentarer
Postat av: jenny

superfina granar. Vart har du hittat dom?

Kram

2010-11-29 @ 21:56:21
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: isa

Å vilken mysig dag ni har haft. Det lät som en underbar dag!!

kan inte stirra mig mätt på dina snygga hyllor. Vilka söta betong granar som har fått flytta in. Vi har likadan ljustake och det blev en del färg på min med i år. Så nu är den vit och inte orange som den va när jag köpte den.

Hoppas att du har haft en bra dag i dag. kram isa

2010-11-29 @ 22:00:14
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Jisses så mycket snö ni har!! Helt otroligt!!!



Du har möjligtvis inte en påse pengar liggande där hemma tillövers så du kan skicka mig en flygbiljett så jag kan få komma hem och leka med Milo i snön och sedan somna på din soffa och sedan kommer du och väcker mig och middagen är färdig?



Är det mina siffror jag skymtar??

2010-11-30 @ 08:06:33
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0