På gång!

Nu äntligen har "vi" börjat med "biblioteket, tredjerummet, förvaringsrummet" (kärt barn har många namn) på ovanvåningen. Macke är väl typ lite sur för jag tvingar honom bredspackla alla väggar för jag vill ha slätt och fint
och inte struktur. För visst kan vi tolorera väv/struktur osv, men om vi erkänner för oss själva tjejer (tror inte så många killar läser det här), så vill vi ju ha slätt och fint :-)
OCH det ska nu min lilla man se till att det blir.
För 9 år sen när vi flyttade in tyckte vi att 3 beiga vägga och 1 röd vägg var en god ide. Det tycker vi inte längre :)
Att vi har låtit det vara så länge beror helt enkelt på att vi inte använder det rummet, annars hade det nog
blivit målat för länge sen. Nu ska det iallfall bli (förmodligen till dom flestas förvåning) bli....
VITT  :-)
Vardagsrummet är just nu mindre fint...men det är tillfälligt :-)
~~~~~
Nej, nu ropar Marcus på mig och vill att jag ska hjälpa till att spackla. Va fanken, det hade jag inte räknat med!
Hmmm om jag kladdar ordentligt så tror jag han ångrar sitt beslut och ber mig göra nått annat :-)
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tycker också det är snyggast att måla på släta väggar. Vill man inte spackla så finns ju också alternativet med "renoveringsduk" :)

Kram och Trevlig Helg!

2010-11-13 @ 16:37:05
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0