Kära Herr Jultomte

Kära Herr Jultome

Jag skulle bli jätteglad om du ville komma med den här klockan till mig på julafton. Jag vet att den nog väger ganska mycket men jag tror att din stora släde håller även för denna.
Jag vet oxå att den är oehört dyr, MEN jag tycker faktiskt att jag har varit väldigt snäll i år. Jag har oftast ätit upp maten, jag har bara levererat VITA lögner och jag har bara svurit sisådär i var fjärde mening.
bild: rum.21 (klocka från Forsberg Form, pris 19000 kr)

Om denna stora klocka (195 cm) inte skulle få plats i släden så kan jag nöja mig med den lilla varianten, men bara om det krisar.
Jag diggar dig tomten.
Du är bäst!
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Therése

Hoppas tomten kommer med denna urläckra klocka till dig...

jag skulle mer än gärna ta en också ;-)



Har funderat lite på den svarta varianten som Ikea har...den kostar ju ändå bara 1500 kr (något billigare än denna!)



Ha en härlig fredag...Kram!

2010-11-26 @ 13:18:54
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: isa

Vilket gulligt brev till tomten hoppas att han läser det!!! Det var ingen liten julklapp men oj så snygg. Billig va den kanske inte häller men önska det kan man ju göra ;)



Har lite inlägg att läsa mig i kapp, för tiden har varit min fiende denan vecka. :(

Svar på din fråga: plastmattan är en plastmatta för vanlligt golv i från bauhouse. Vi tog bort toaletten och lade ut den nya mattan ovan på den gammla. Sak sedan ut för toaletten. Satte tillbax toaletten och fogade dit den mot den gammla. Sedan skar vi av mattan under badkaret så att bara den ytan som man ser har matta. Under den sattes det dit silikon för att täta så att inte vatten kan rinna in ;)

Vi fogade sedan runt mattan så vipps vart golvet som nytt :)

Summa kaddemumma så fungerar den nya mattan som ett kompliment till en tygmatta.

Hoppas att jag kunde göra mig förstod. Kram

2010-11-26 @ 21:17:52
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket, hon brås på sin mamma ;-)

2010-11-26 @ 21:54:37
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha!!



Hoppas tomten ätit mkt gröt så han orkar bära ;o). Men snygg är den!!



I nyhetsmorgon på tv4 har de något liknande som jag kikat på i flera år...

2010-11-26 @ 22:54:32
URL: http://www.knepstolparna.blogspot.com/
Postat av: Sara - Thaison

19.000!!! Så snäll tror jag inte du har varit ;) Eller har du det??



Fy vad roligt med julskyltning med snö. När hände det sist?!?!? Kan du inte knäppa lite kort från julskyltningen så jag får se hur den ser ut nu si så där 10 år senare.



Vi vaknade dagen med vattenläckage som gått från barnens badrum ner till bottenvåningen :(



kramiz

2010-11-28 @ 05:29:01
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0