Bildlös

God afton!
Sitter här vid köksbordet och dricker en kopp te OCH laddar inför morgondagens resa till ULLARED.
Det var ju inte sååå länge sedan jag var där men konstigt nog är det en hel del grejer jag verkligen MÅSTE ha..eller så VILL jag bara ha dom, svårt att veta skillnaden ibland :-)
~~~~~~~
Ikväll har jag annars varit hemma hos en kompis och spanat in en liten kille. Han var söt som socker men lite ohyffsad och sov mest :-) Som tur väl var så var storebror vaken och vi har spelat/kastat massor av boll :-)
~~~~~~~
För överigt så hann jag inte packa upp paketet från HM igår innan Marcus kom hem. Men han börjar nog bli van vid mina inköp för han gick bara rakt förbi det utan att kommentera :-)
JIPPI, tänkte jag, jag klarade mig!
MEN sen när vi låg i soffan och kollade på tv och råkade slå över till nått program där Lulu Carter (eller vad hon nu heter) hjälpte någon shoppinggalen dam att sortera bland alla hennes kläder, så
fick han någon slags uppenbarelse och sa
-Vad är det för ett paket förresten som stod i hallen
-Det är bara jag som beställt lite kuddar och en filt, och kanske något klädesplagg (det var 6 stycken klädesplagg för att vara exakt)
- Va bra sa han (ironiskt) vi har ju bara (här räknar han kuddarna i soffan) 12 stycken och vi har ju bara (här räknar han igen) 5 filtar så vilken HIMLA tur att du har köpt några fler eftersom vi lider sån brist av det.
(här väljer jag att hålla tyst)
- Tänk om jag skulle shoppat lika mycket som du, då skulle vi få sälja huset.
Jag skrattar lite småhysteriskt och tar fjärrkontrollen och byter kanal så att diskussionen ska självdö innan
han kommer på att jag ju ska till Ullared och shoppa mer.
~~
Godnatt

Kommentarer
Postat av: mamman

...Skrattar...



Att dom (männen) inte förstår...inredning.

2010-11-12 @ 15:38:54
URL: http://babyonskan.wordpress.com
Postat av: malin

hahahahahahaha - du är för rolig!!

2010-11-12 @ 18:01:58
Postat av: Therése

Då var du i Ullared dagen efter mig då!

Synd att vi inte var där samma dag...men då hade vi ju med säkerhet bara gått rakt förbi varandra ändå..utan att veta vilka vi var hehe ;-)



Men hoppas du har fyndat rejält...jag hittade en hel del julklappar till barnen (känns skönt att ha kommit en bra bit på vägen med den biten!)



Ha en fin helg...Kram!

2010-11-13 @ 00:23:11
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0