Helt stiltje

Här hemma råder total stiltje. Iallfall när det gäller att fixa och dona här hemma.
Hela huset ser ut som kriget och jag har massor av bra anledningar till att INTE städa, som att
snart kommer ändå målaren hit och börjar med vardagsrummet och då skitas det ändå ner och Milo fäller så jäkla mycket så det går ändå inte att hålla någon ordning. Men idag när jag kom hem från jobbet hade vi besök av en kille som aldrig varit här innan och ville se hur vi bodde OCH jag skämdes massor och blev arg på min man för att han hade släppt in honom när det var så stökigt!! SÅÅÅ på lördag har vi bestämt att vi ska städa, och det ordentlgit!
Annars finns det inte så mycket att säga, dagarna rullar på. Jäkligt mycket jobb och lite nöje just nu.

Snart hoppas jag iallfall målaren kommer hit så vi äntligen kan göra klart vardagsrummet. Men det lär inte bli inom dom närmsta dagarna iallfall. Jädrans skit! Men men sånt är livet, han kommer väl inom sinom tid.

Jag och mannen har iallfall ätit gott idag. Vi grillad spett, korv och kassler. Men en god sallad till och 4 olika kalla såser så åt vi tills vi sprack. Och...inte att förglömma..min favorit, vitlöksbröd.


ny brödkorg som vi införskaffade i Västerås...


och så här ser dom ut med hemmagjorda vitlöksbröd i :)

Nu tror jag det börjar bli dax att krypa til kojs. Har en lång dag framför mig imorgon.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sara

Man kan inte ha fint hemma hela tiden, lite damm i hörnet är det ingen som dör av ;-)



Ugglorna som du har högst längst golvet tror jag, har du gjort dem själv? Hur stora är dem? Jag undrar om jag skulle kunna få beställa och köpa 2-3 stycken av dig?

2010-05-28 @ 09:30:38
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: isa (gammla gästbloggaren på furnish)

Allt blir bra till slut ;)

Korgen är jätte fin och jag vart bra hungrig av dina bilder :/

skicka över lite ;) kramar

2010-05-28 @ 17:33:21
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://justiice.blogg.se

Dagensfråga <3

2010-05-29 @ 08:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0