Väskan är packad...

Har nästan packat klart resväskan. Imorgon blir det Helsingborg och den här gången
stannar jag 2 nätter på hotell. Ummm hotellfrukost, YUMMI!!!

Nåväl, imorgon är det möten och lite annat kul och torsdag/fredag ska jag gå
en faciliteringskurs, det ska bli skoj.

Faktiskt så är det bara "fin"kläder i den lilla facket och träningskläder
i det stora. Tänkte försöka träna på torsdag och eftersom jag inte vet om det blir
jogging, spinning eller vad fick jag ju ta med lite olika skor och kläder :)
Finns en liten chans oxå att det inte blir något alls :-)
Nu ska bara necessären och datorn ner och sen är jag redo!

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Så roligt att du ska komma upp hit en massa i vår, då får du definitivt komma in och kika! Vi har också sovrummet under trappan som vårt sovrum. Det andra brevid har vi just nu ingenting alls i. Där samlas allt skit... :P Tanken är ju dock att det ska bli blivande barnrum, men för tillfället har vi funderingar på att sätta in någon typ av bäddsoffa så länge för att det inte ska stå tomt... Sen har vi ett sovrum till här nere. Det som ligger i mitten av huset så att säga, har ni också det? Tror att era badrum är annorlunda än våra. Eller, vi har ju bara ett, och sen en liten gästtoa mitt i. Kram!

2010-03-24 @ 10:26:57
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com
Postat av: Sara

Hoppas att du får det riktigt trevligt i Helsingborg

2010-03-24 @ 11:06:25
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Snäckan,

Ha det så kul i HBG!

Kramis

2010-03-24 @ 15:13:18
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0