Tillbaks på mörten...

Så var man hemma i sitt lillal hus igen :) Hade grym hemlängtan sista dagarna både efter mitt lilla hus men framför allt efter Milo :)
Jag är en riktig hemma-människa som föredrar att vara hemma framför allt annat.
Borta bra men hemma bäst!
Nu ska jag slänga in en maskin tvätt och pula lite sen blir det en långpromenad med Milo, mannen är och spelar fotboll så jag är redan övergiven.
Sen blir det inte många mer knop idag.
Soffan kommer vara min bästa vän idag.
Sista dagarna i lägenheten funkade inte uppkopplingen så jag har lite
bloggar att läsa ikapp oxå :)
OCH så har jag ett paket från Isa form att
hämta ut oxå så det måste jag nog försöka orka med.
Men först..mot tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Men snäckan är ni redan hemma? hur länge var ni borta? tyckte ni åkte precis? får vi se lite fler bilder??



Huset är jättespännande och jag längtar. De säger att det ska vara färdigbyggt i augusti så jag antar att det bli i okt/nov.



Var Milo på hudpensionat och isfl vart?



kram

2010-03-07 @ 12:50:40
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Lotta

Välkommen hem!

jag älskar att resa, men håller med om att det ändå alltid är så skönt att komma hem. Precis som du säger: Borta bra, hemma bäst!

kram Lotta

2010-03-07 @ 14:39:52
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0