Påsken är på väg...

Påsken närmar ju sig med stormsteg och idag
hämtades en kvist från vår hassel in och jag
dekorerade den med lite nya nystan ägg från Maxi





en liten vit pärlhyacint fick följa med hem från blomsteraffären igår.
Dom är ju söta som socker!



Snart kommer familjen Å hem på fika. Måste hinna med en runda med Milo.
Sen ska jag upp till en annan kompis och säga hej.
Efter det så står det jogging på schemat, försökte jogga igår med det verkligen ösregnade
hela kvällen, gav mig ut men återvände snabbt efter 4-5 minuter då jag redan var helt genomdränkt.
Idag ser det dock torrare ut.

MIN syster genomförde sitt första 1-mils lopp igår. Är sååå stolt över henne (och lite avis).
Men först som så många gånger förut...promenad med Milo.

Kommentarer
Postat av: jenny

Fint du påskat till det. De där nystana missade jag på maxi när vi var där häromdagen. Jättefina!!

Svar: Burken är en julklapp. Det står house of hansen denmark under den.

Kram.

2010-03-28 @ 18:30:11
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Jag gillar ditt påskris, äggen var helt i min smak!

2010-03-28 @ 20:26:54
URL: http://interiorguiden.blogspot.com
Postat av: Lotta

Vad påskfint!!!

Själv har jag inte hunnit med det härhemma än.

Men imorgon är jag ledig, och då ska det påskas lite härhemma:)

ha en ny bra vecka!

2010-03-29 @ 07:18:36
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0