Lördagsfejande

Idag har jag och mannen ägnat stora delen av dagen så här långt till
att städa och fixa här hemma. Så nu är huset rent och fint, ny tavla har kommit
upp och lite annat. Kan tyvärr inte visa några bilder som jag tänkt
för kameran verkar ha lagt av :(  Ska försöka undersöka vad som har hänt
med den lite senare.
En jätteskön långpromenad med Milo har oxå hunnits med. Vi har härligt väder
idag med strålande sol. Så himla skönt!
Ikväll blir det slapp i soffan, lite god mat och melodifestivalen!

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Hoppas att du får ordning på kameran. Själv har jag jobbat idag, men ser fram emot en lugn kväll framför tv:n jag med.

2010-03-13 @ 17:02:50
URL: http://interiorguiden.blogspot.com/
Postat av: Sara

Åh så spännande! Kommer att hålla mina tummar stenhårt för er!

2010-03-13 @ 21:05:25
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0