Lugnet har lagt sig på mörten!

Äntligen har lugnet lagt sig här hemma. Efter att ha haft huset fullt med folk i två dagar är
det väldigt skönt att det nu är tomt och helt tyst!

Idag är det en stekhet dag. Vi har mest pulat lite och städat undan efter helgen. Mellan 14-16 spelade
vi tennis i stekande sol. Varmt som tusan och för första gången förlorade vi mot Mackes lillebror med sambo.

Nu har jag precis fraktat in mig till soffan efter att ha legat ute och sovit en runda...så himla skönt.


Denna "lilla" solsäng köpte jag för ett par år sen på enkrona.se. Den är himla skön men har
en otroligt ful grön färg. Har dock nu kommit fram till att den gör sig bättre i trädgården än på
altanen då det gröna runt omkring neutraliserar den gröna färgen lite :-)
MEN som sagt...Under en filt i skuggan sov jag som en prinsessa!!

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Vilken härlig dag ni verkar ha haft, och en ännu skönare avslutning!



Kram

2010-06-28 @ 08:31:26
URL: http://interiorguiden.blogspot.com/
Postat av: jenny

Låter som en riktigt härlig dag. Har också kikat på denna solsäng. Håller med dig om färgen men är den skön så gör det ju inte så mycket då man ändå bara ska ha den ute.

Kram

2010-06-29 @ 21:22:13
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0