Dagen i bilder...

Idag är det ju som alla vet lördag, alla som bor i Älmhultrakten vet oxå att här är riktigt skitväder!
Det blåser som tusan och har regnat hela dagen mer eller mindre..

Plockade iallfall in lite sommarblommor för att det skulle kännas liiite som att det är Juni



Sen har jag gjort lite fjärilar som på nått sätt ska bli lite fönsterskydd..hur dom
ska arrangeras vet jag inte riktigt men jag har några ideér :)



Macke har satt upp nya socklar i köket så nu har vi svarta istället för vita. Men dom fastnade inte
på bild idag så det får ni se en annan dag.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Våra gäster har redan kommit, men det är "bara" Mackes ena bror med sambo
så det krävs ingen större uppiffning av mig :-)

Men grillat med nypotatis och så lite hemmagjort "glass" ska det bli iallafall.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

ja, här har vi också haft regn och rusk hela helgen:( Tråkigt, då vi var på bröllop igår ch idag fyller mannen år. Men det blev till att duka upp grillbuffén inomhus istället. Hoppas att ni fick en trevlig kväll igår trots vädret:)) kramis



svar:Vad roligt att du gillade min nya "paviljong"

Lycka Till med övertalningen;)

2010-06-13 @ 20:50:25
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag är verkligen ledsen för eran skull. Förstår att det känns trist. Nu hoppas jag att ni får en underbar sommar och får ny energi till hösten!

2010-06-14 @ 21:52:59
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0