Framme!

Så igår kom vi fram till Italien. Idag har vi avverkat första stranddagen. Det är tyvärr lite för varmt för

min smak. Jag har mest legat under parasollet och typ tittat ut på solen :)  Marcus däremot han är värsta soldyrkaren och har pressat som aldrig förr. Och så blir han oxå superbrun medans jag alltid bara bli lite fisbrun sådär.

Nåväl. Resan hit gick bra. Dock var det mycket köer både i södra tyskland, Schweiz och Italien så det gick lååångsamt, men fram kom vi :)

 

Första natten sov vi här, några mil söder om Hamburg


Det lite roliga är att precis här sov vi även på vår bröllopsresa. Lite konstigt allt är just när vi är sömniga och trycker in "leta efter närmsta hotellet" på gps så har den lett oss hit två gånger. Meen sover gott gör man här och god frukost har dom oxå!
Ett jättestort gasthaus är det..spana in den här gamla biljardbanan vi hittade när vi gick på upptäcksfärd

En övernattning till hann vi med. Det blev i Como i norra Italien. GPS:en ledde oss nu till ett av dom sunkigaste hotellen jag sovit på. Men vi kom dit sent vid 23 tiden ungefär och skulle mest sova där så det fick duga. Luftkonditioneringen var ur funktion så vi flöt nästan bort på natten. Det var fortfarande 30 grader varmt när vi kom fram....



Nä nu måste jag sätta fräs. Kasta mig in i duschen och sen blir det fotboll och pizza!

Heja Holland  :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0