Lördagsmiddag...

Kvällens middag är på gång...potatisgratängen är i ugnen..entrecoten ska snart stekas....till det blir det bea och så vitlöksbröd med mozarella :)
TÄNKTE testa och göra egen bea för det har jag aldrig gjort..men lathet gör att det blir en köpt variant istället, rydbergs bea "bara" 69% fett. Jag tycker den är sådär..mannen älskar den..men till potatisgratäng behöver man ju inte ha så mycket så jag klarar en liten skvätt :)




Snart får vi även besök av Milos "kusin", Oliver som ska vara här några timmar medans hans husse och matte går på fest, det kommer bli full rulle här hemma ska jag säga...så det blir att slötitta på Robinsson finalen och sen är det ju som TUR VÄL ÄR (obs ironoi) två fotbollsmatcher, både Barcelona och Real Madrid spelar...jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0